Website By Brainlane
Vorige nieuwsbericht Volgende nieuwsbericht

Arcadiz Telecom in een nieuw kleedje

Arcadiz Telecom heeft naar aanleiding van zijn 10-jarig bestaan gekozen voor een nieuwe look én, zonder twijfel belangrijker nog, een vernieuwde positionering.

Nieuwe positionering... wel ook niet helemaal, want dit leefde al langer, alleen was de onderneming er tot dan niet echt in geslaagd om dit te verwoorden en in haar marketing communicatie te integreren.  In de communicatie bleef de focus sterk op het hardware-verhaal liggen, maar daar werd nu een mouw aangepast. Welke bedrijven en sectoren of voor welke toepassingsdomeinen kan Arcadiz een aangepaste oplossing aanbieden? Het blijft uiteraard sterk technologisch georiënteerd, maar de onderneming profileert zich nu veel sterker als begeleider die de klant van start tot finish kan adviseren met betrekking tot optimale configuraties, combinaties en groeipaden. Bovendien kan Arcadiz Telecom de gekozen oplossingen ook implementeren. Belangrijk daarbij is dat Arcadiz Telecom niet gebonden is aan één leverancier, maar de handen vrij heeft om in functie van de noden en mogelijkheden van de opdrachtgever zowel technische optimale als toekomstgericht en kost-efficiënte oplossingen voor te stellen.



      

"Ons nieuwe logo weerspiegelt in ieder geval onze frisse aanpak, durf en vitaliteit, maar geeft tegelijkertijd duidelijk aan dat wij niet zomaar componenten combineren, maar vooral bouwen aan geïntegreerde oplossingen die een duidelijke meerwaarde hebben voor de business operations van onze klanten.. Die boodschap wordt bovendien kernachtig verwoord in de tags "connectivity architects" en "advanced network design" en de banners op onze eveneens geheel vernieuwde website," zegt Jos Vermeylen, CEO van Arcadiz Telecom.

www.arcadiz.com

d.com.press bvba | Streeklaan 7 | B-3060 Bertem [Belgium] | +32 (0)472 747 607 | help@dcompress.be
© d.com.press 2007