Website By Brainlane
Vorige nieuwsbericht Volgende nieuwsbericht

d.com.press gekleurd

d.com.press heeft voor zijn logo radicaal gekozen voor meerdere kleurvarianten die perfect naast elkaar bestaan en zonder onderscheid van medium of activiteitendomein verwisselbaar zijn.

Logo's zijn vandaag een dynamisch gegeven.

Bedrijven veranderen, misschien is het bedrijf wel helemaal niet meer actief in zijn oorspronkelijke sector, de markt verandert, de klant verandert, de marketingstrategie gaat van productgeöriënteerd naar bedrijfsgericht... kortom, redenen te over om uw bedrijf een nieuw kleedje aan te meten. Alleen, vaak houden bedrijven vast aan dat goeie ouwe logo, ondanks het feit dat dit misschien de lading al lang niet meer dekt... misschien is het zelfs een last geworden voor het imago van de onderneming.

 

 

Volledig geïntegreerde kleurvarianten dus, niet omdat we gewoon niet konden of durfden te kiezen. Neen, wij trekken flexibiliteit helemaal door, ook in onze eigen vormgeving.

Als communicatie-adviseur moet je per definitie flexibel zijn, moet je meegaan met de klant. Maar net zo belangrijk is ook dat de klant zich daar goed bij voelt. Door kleurvarianten toe te laten, geven wij een signaal. Wij passen ons aan aan u, aan de geplogenheden van uw sector, ja zelfs aan uw gemoedsgesteldheid...

Blauw, de traditionele kleur voor tal van technologiebedrijven, maar ook koud, hard en strak.
Rood, de absolute stopper en eye-catcher, maar ook de kleur van emotie, warmte.
Groen, voor fris en eigentijds...
Oranje voor...
Kleuren te over... wat ons betreft, zijn er nog vele kleuren die kunnen.


 

d.com.press bvba | Streeklaan 7 | B-3060 Bertem [Belgium] | +32 (0)472 747 607 | help@dcompress.be
© d.com.press 2007